Пандемія готує Церкву до входження в останні часи, – архієпископ Феодосій
Архієпископ Боярський Феодосій (Снігірьов) пояснив, у чому, на його думку, сенс пандемії коронавірусу для Православної Церкви.
Боже попущення світовому Православ’ю в вигляді пандемії коронавірусу має дві складові: проблема еллінізму в його негативному ключі і підготовка Церкви до входження в есхатологічний час. Про це вікарій Київської Митрополії архієпископ Боярський Феодосій (Снігірьов) розповів в інтерв’ю порталу Православие.ru.
«У ряді випадків еллінізм почав злоякісно перероджувати здорову тканину церковного життя грецького світу, – пояснив він. – Руками своїх радикальних адептів він поставив світове Православ’я на грань розколу. Представники релігійного еллінізму – “ромейства”, як вони себе називають, – це, безумовно, незрівнянно мала частина Православної Церкви. Але це історична її частина, як був свого часу і Рим. І її можливе відпадання стане трагедією для світового Православ’я, не меншою, ніж події 1054 року».
В результаті, за словами владики, складається враження, що «в благополучний перебіг життя грецького світу, який став на грань відпадання від чистоти віри отців, втручається Господь».
«Господь приходить на допомогу грекам для зцілення від нової єресі східного папізму, для запобігання розколу Православ’я. Це і Боже відвідування, це і Боже спасіння. Тому зовсім не дивує та жорстокість, з якою світський світ, за Божим попущенням, обрушився зараз на саме право грецьких Церков здійснювати у своїх храмах Літургію або відзначати Пасху. Той “світ”, якому Фанар і його прихильники зовсім недавно намагалися догодити на шкоду православній єдності. <…> Дай Боже, щоб все це стало добрим початком до переосмислення причин, які поставили світову Православну Церкву на грань розколу», – сказав архієпископ Феодосій.
Головний висновок, який може у зв’язку з попущенням випробування вже сьогодні зробити інша, більша частина Православного світу, це, на думку ієрарха УПЦ, – неготовність до такого роду викликів сучасності і гостра необхідність переосмислення «зовнішніх форм життя Православної Церкви на випадок форс-мажорних обставин».
«І для Фанару мова теж йде не стільки про покарання, скільки про напоумлення для виправлення. Для фанаріотов це напоумлення необхідно для усвідомлення своїх руйнівних дій щодо світового Православ’я. А для решти православного світу <…> цей період випробувань більше необхідний для богословської, канонічної і літургійної підготовки до входження в есхатологічний час», – пояснив владика Феодосій.
Количество просмотров: 619
Цей запис також доступний на: Russian